Nämmen tjääänare!

FINALY!!

Har inte kunnat bloggat på två månader, och gissa varför??
JO! Jag kom ju på nu(två månader senare) att jag bytte mail till min blogg..... Jävla smart ass!
 
Så jag har en hel del "ta-igen-bloggning" nu de närmsta dagarna.
Men för att göra en lång historia kort så kan jag ju börja såhär;
 
I början av sommarn: Tog studenteeeeeeen.
 
Sedan: Fick jobb.
 
Efter det: Åkte med pappa, fruga' hans + hennes son till Bulgarien.
 
...och efter det: Drog med Emma till Menorca, Spanien!! WEHÅ!
 
Nu då?: Mer jobb.
 
...Men om 9 dagar då?: FEEEEZZZZTTT!
 
Ja, kortfattat så kan man väl säga att det i stort sett är så som min sommar sett ut. Avis? Det borde ni vara!
 
Det här har LÄTT varit min bästa sommar i hela mitt liv!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0