Nämen Godnatt då, som man säg!


Sov gott och vakna torrt hörrni, för det tänker jag banne mig göra!
 
Har ni föresten hört denna fantastiska kvinna?! Är helt totalt IN LOVE i den här låten!
Den går på repeat för fulla muggar, glas, bestick och tallrikar här hemma kan jag lova!
 
Kommer ni ihåg tävlingen jag nämnde? Den som jag och min kompis är med i?
 
Vi skulle som sagt bli såååå superglada om Du ville rösta på oss. Det här betyder så oerhört mycket för båda oss och vi skulle uppskatta det så otroligt mycket om du ville ägna 2 minuter åt att göra dig mödan och rösta. :)
Det bästa med det hela är att man får delta i välgörenhetskonserten där pengarna går till de som verkligen behöver dem. Hiv-smittade i Afrika.
Du kan läsa mer i inlägget nedan om hur du går till väga för att rösta. :)
 
Håller tummar, tår, lår, näsan, fötter, ja allt som går att detta ska gå vägen! :)
 
Nej, nu måste jag sussa. :)
 
Hörs, häj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0