Om mig...

Jo jag tänkte ju att det kanske skulle underlätta för er(eller nått) om ni visste lite om mig. Blir liksom mer personligt. :')

1. Namn: Ann Mari Nathalie Lodell

2. Ålder: 19 Awesomeår

3. Bor: Sundsvall (Läs: SÖnnsvall)

4. Familj: Mamma, pappa, syskon o massa plastgrejer..

5. Skola: Går 3e året på Musikestetiska programmet på Sundsvalls gymnasium

6. Fritidsintressen: Spelar fotboll i Alnö IF(målvakt), sjunger i ungdomskören Tritonus(ja, det låter nästan som tinnitus, skitkul ha-ha...)

7. Planer: Ska åka till Gran Canaria den 29/3(snart som fasen!!) och till Menorca den 27/7 med favvoStockholmaren Emmama! :D GALET PEPP! Och till hösten sticker jag till USA som au pair! (Fattar ni hur grymt mitt liv kommer bli(är)!?) ;D

8. Framtidsdrömmar: Försörja mig på min egen musik, bli typ en sån som håller i event så som "Gatufesten" eller liknande, eller bli arkeolog... Kan inte riktigt bestämma mig..

9. Det här stör jag mig på: Människor som smaskar när dom äter.........

10. Det här tycker jag om: Mina vänner :') <3

   
Ååh, vad små vi var!       I Kevins badkar (A)      Jag och Akå våldtog Samuels dator... Ooupsansa?


Vårshowen 2012 - Highwayman av Evelina, Hannah och Broddan :)

     
Indians...              Jai Ho-numret!     PARTUUUUU    Den obligatoriska "familjemiddan" innan Vårshowen! ;)


När jag och Rebecka följde med Andrea till hennes mormor i Norge, sommaren 2010. Nostalgi! :')


Pimpen himself...


Vårshowen 2012. Startnumret "Jai Ho" från "Slumdog millionair". Jag har nog aldrig sjungt en sån konstig låt i hela mitt liv...(ja, för jag är ju så gammal..!)
Men förbannat roligt var det och alla dansarna var så duktiga! :')

Så, nu känner ni mig.

Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0