Träningsvärk nå så jävulskt!

Ja fyfan! Hade 2 timmars fyspass igår med laget. Kan ju säga att det känns idag...



Så till alla mina kära klasskamrater i ESM09B:
Om jag inte dyker upp imorgon så är det förmodligen för att träningvärken totalförlamat mig...
Går det..?

Idag har det i alla fall varit skola och vi skulle ju ha börjat filma på filmen men vi saknade två av skådespelarna satt det gick ju inte. Antar att vi tar det till veckan eller nått istället?

Och gissa vad jag ska göra ikväll då? INTE ETT PISS! Har haft fullt upp varenda kväll i typ två veckors tid nu. Skönt att få ta det lite lugnt!
Hade faktiskt tänkt städa hallen nu när jag var helt fri... fast näe. Nån måtta fåre banne mig va! Jag städade ju mitt rum i helgen för böveln!
Man börjar ju fundera... Kan ju inte gå å bli nån himla hemmafru!

Så, det var min dag.

Hadä Jannä!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0