Välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla!(no lifers som råkar tilla förbi min blogg!)

Hoppas ni haft en awesome dag för min har iaf varit jäääävligt lång.. Men rolig!

Aja, tänkte bara skriva ett sånt där trevligt första inlägg som ska göra er trollbundna och helt crazy-beroende av att läsa min blogg dag ut och dag in. Känner att jag lyckas.

Nu ska jag iaf sova för imorrn blire skola, filminspelning och jobbsökning! WÖÖÖÖÖÖÖ!

Kan ju iaf bjuda på en... bild på mig såhär på kvällskvisten så ni vet hur personen bakom datorskärmen ser ut.


Jag och min bad ass-keps.. kepps?.. hmm.. Ni kanske får se den en vacker dag. Kanske. Och ja! Jag älskar att göra fjortismun och se ut som en bitch! BARA SÅ NI VET.

Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0