Vårkonserten 2012

I måndags hade vi 3:or vårkonsert och min kära bror filmade allt, tack för det!
Så här kommer några klipp från konserten så ni får se vilka oerhörda talanger det finns här uppe i Nårrlaaand!
Btw, ha lite överseende med ljudet.. Allt lät mkt bättre live!


Klicka Här om du vill läsa hela artikeln från Dagbladet!


Sin Wagon - Hannah, Rebecka och jag


Only hope - Jag (Fyfan i helvete vad falskt det låter! Kan ju säga till mitt försvar att det var klart bättre live...)


Tie your mother down - Broddan, Linnéa och jag


Does your mother know - Broddan, Linnéa och jag


Alla vill till himmelen - Henke och Chruste


Lollipop - ESM09 (Vår körlåt i 1:an. Nostalgi att få köra den igen!)


Bara sport - ESM09

Och till sist en av mina absoluta favoriter under hela konserten...


Careless whisper - Broddan
Älskar Chrustes saxspel!

Så det var några av de nummer som var med, men det finns fler och alla ligger ute på youtube så det är bara att kolla runt!

HADÄ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0